Anket
En sık dinlediğiniz sanatcı hangisi? (3 farklı oy verebilirsiniz.)
Ali ÇİNKAYA
14% / 73
Alu Kazım
8% / 43
Süleyman YAŞAR
3% / 17
Şeref KARA
2% / 12
Sait UÇAR
10% / 52
Çayan Hüseyin
15% / 78
Şenol ÇAKIR
14% / 71
Aydın GÜNER
3% / 17
Yavuz TONYALI
5% / 24
Adem KODALAK
6% / 30
Mehmet TAK
4% / 21
İbrahim CAN
4% / 21
Meryem Akyüz
2% / 9
Ağasarlı Zehra
2% / 10
Yaylacı
2% / 8
Yüksel YILMAZ
3% / 14
Ağasarlı Zülfiye
3% / 15
Ahmet YANIK
2% / 9

Paylaş
Önceki başlıkAşağa gitmekSonraki başlık
Bizden Biri...
Bizden Biri...
Mesaj Sayısı : 68
Yaş : 24
Nereden: : İstanbul\Üsküdar
Kayıt tarihi : 16/12/08
Kullanıcı profilini gör

Şenol - Aya Bak Yıldıza Bak ..Varsa K.bakmayın :)

Bir Çarş. 30 Haz. 2010 - 14:05
Message reputation : 100% (1 vote)
Admin
Mesaj Sayısı : 1278
Yaş : 33
Nereden: : Ağasar
Kayıt tarihi : 12/03/07
Kullanıcı profilini görhttp://eskala.forumice.net

Geri: Şenol - Aya Bak Yıldıza Bak ..Varsa K.bakmayın :)

Bir Çarş. 30 Haz. 2010 - 18:29
gerçekten güzel gözüm tşkler vede aferim Very Happy

_________________
Bizden Biri...
Bizden Biri...
Mesaj Sayısı : 68
Yaş : 24
Nereden: : İstanbul\Üsküdar
Kayıt tarihi : 16/12/08
Kullanıcı profilini gör

Geri: Şenol - Aya Bak Yıldıza Bak ..Varsa K.bakmayın :)

Bir Cuma 9 Tem. 2010 - 17:20
abi hala askerdemisin Smile) geçen istanbulda bi herif gördüm hau resmindekinin tıpksıının aynısı Smile) sen sandım yav Smile)
Admin
Mesaj Sayısı : 1278
Yaş : 33
Nereden: : Ağasar
Kayıt tarihi : 12/03/07
Kullanıcı profilini görhttp://eskala.forumice.net

Geri: Şenol - Aya Bak Yıldıza Bak ..Varsa K.bakmayın :)

Bir Cuma 9 Tem. 2010 - 17:21
Very Happy gözüm zaten istanbuldayım ben Very Happy belkide bendim

_________________
Bizden Biri...
Bizden Biri...
Mesaj Sayısı : 68
Yaş : 24
Nereden: : İstanbul\Üsküdar
Kayıt tarihi : 16/12/08
Kullanıcı profilini gör

Geri: Şenol - Aya Bak Yıldıza Bak ..Varsa K.bakmayın :)

Bir C.tesi 10 Tem. 2010 - 20:17
koşuyolunda bi peugeoda görmüştüm senmisin bilmem Smile siyahtı araba arka koltukta oturuyodun sensen tabi Smile
Admin
Mesaj Sayısı : 1278
Yaş : 33
Nereden: : Ağasar
Kayıt tarihi : 12/03/07
Kullanıcı profilini görhttp://eskala.forumice.net

Geri: Şenol - Aya Bak Yıldıza Bak ..Varsa K.bakmayın :)

Bir Paz 11 Tem. 2010 - 22:16
peugeot tutmadı ama siyah bi arabayla istanbul turu atmıştım :d

_________________
Bizden Biri...
Bizden Biri...
Mesaj Sayısı : 68
Yaş : 24
Nereden: : İstanbul\Üsküdar
Kayıt tarihi : 16/12/08
Kullanıcı profilini gör

Geri: Şenol - Aya Bak Yıldıza Bak ..Varsa K.bakmayın :)

Bir Ptsi 12 Tem. 2010 - 14:12
abi yokmu ya yeni gaydalar Smile hasret kalduk Smile
Önceki başlıkSayfa başına dönSonraki başlık
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz